Monday, August 17, 2009

..ak DI TAGGED!


sblm mnjawab soklan2 neh..
kalu ak ngntok sok time klas, siap la ko mai..
HAHA !

1. Bekas kekasih saya adalah : -

kekasih yg tggl di dalam bekas..


2. Saya sedang mendengar:-

lagu raye..raye xlame dah



3. Mungkin saya patut:

-jawab tagged ni cpt2..



4. Saya suka :-

makan



5.Sahabat-sahabat baik saya :-

..sumenye baek2 belake..



6.Saya tak paham:-

nape sy mesti di tagged..



7.Saya kehilangan :-

waktu tdo sbb jawab tagged nih..



8.Ramai yang berkata :-

nape mid sem xde? ak tension!



9. Makna nama saya :-

ros: bunga, nadiah:mulia..so,bunga yg mulia..


10.Cinta itu adalah :-

yg lahir dr ati..


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :-

menjawab tagged..



12.Saya akan cuba :-

habiskan jawab tagged ni cpt2..



13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :-

forever..



14.Telefon bimbit saya :-

penin..in progress nk bli len..



15.Bila saya terjaga dari tidur :-

alhamdulillah, sy msih boleh melihat dunia..



16.Saya paling meluat apabila :-

jawab tagged memalam buto..



17.Pesta/Parti adalah :-

lagha..tp depends pesta yg cmne..



18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :-

sume comey..



19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-
baby..sbb mak jage sume bende..



20.Hari ini :-

sgt besh! sbb dpt gembirakan si dia..



21.Malam ini saya akan :-

tdo d buai mimpi indah..zzzz



22.Esok pula saya akan :-

berdepan dr jaya utk jawab soklan lab konkrit



23.Saya betul-betul inginkan :-

idop bahagia d smping insan tersayang..



24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :-
alhamdulillah,xde bekas acid cali..



25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

-pusat membeli belah kalo time de duet..



26.Makanan Barat atau Jepun :-

kalu xhalal,dua2 ak xmo..



27.Bilik yang terang atau gelap : -

samo jo..kalu ttp mate d bilik terang jd gelap gak..



28.Makanan segera adalah : -

megi..makanan plg sedap abad ini..



29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-

mai, ko nye pasal la ak tdo lewat..haha



30.Siapa yang anda nak Tag?
xmo..ak dak baek..haha



p/s-slamat tagged bhse mlayu..kalu english, ak maleh nk jawab~

No comments:

Post a Comment