Sunday, April 12, 2009

diA dAn DotA..











-gambar sekadar hiasan-


DotA,DotA,DotA..

kadang2 aku jeles ngan dotA..
sebab prince R aku slalu bersama dotA..
padahal dotA tu game je pn..
die pantang di cabar..
pe yang best tentang dotA?
ntah,ak dlm proses nk mengenali..


mm,
kan best kalu aku jd dotA..
ke jadi salah satu drpd pemain..
ataupn seorg yg dpt tewaskan prince R
(bajet la sgt nk tewaskan die)


tapi xpe la,
aku sentiasa menyokong die,
dlm setiap perkara yang die lakukan..
as long as bende tu xsalah
kn?
lgpn,
wlaupn maen dotA,
die xpernah abaikan aku..


ok gak la..
drpd wat bende xfaedah,
baik layan dotA..
sebab dotA dpt releasekan tension,
dan menjana minda,
katenye la..


papepn,
aku tetap berbangga..
sbb ramai org puji die terer dotA,
dan
die digeruni ramai time game dotA..
kire cm superhero dotA jgk la..
huhu..
-end topic-



2 comments:

  1. haha...
    DOTA..ak pon xmaen...
    sbb:
    1.DOTA adalah virus yg merosakkan mood ak.(sbb member ak men dota gune laptop ak kot..haha)
    2.dota membuatkan result membe2 ak jatuh...tp result ak pon jatuh walaupon ak xmen dota...

    dota tu kat ak...n bg ak...(dunia org tanpe awek)
    haha

    ReplyDelete
  2. waa..xsume org yg men dota xde awek..terserah la kt individu tu

    ReplyDelete